Ocena potenciala domačega gosta

Datum objave: 6. 1. 2021
Novice

Slovenska turistična organizacija je v sodelovanju s podjetjem Valicon izvedla raziskavo in pripravila poročilo o potovalnih navadah domačih gostov in potencialu domačih destinacij v letu 2021. Poleg tržnih potencialov, potovalnih motivov in priljubljenih destinacijah, je bila opravljena tudi poglobljena analiza poletne sezone 2020.

Poročilo je odlična osnova za oblikovanje ponudbe, načrtovanje promocije in prodaje za leto 2021, saj poleg prednosti pokaže tudi naše potenciale in področja, ki jih je potrebno še izboljšati in nadgraditi. Nekaj zanimivosti o Pomurju (v poročilu je regija poimenona kot Prekmurje):

  • Smo med 3 najbolj priljubljenimi ključnimi regijami v letu 2020
  • Top 3 persone/regijo: lepotni razvajenci (24%), večno mladi (18%), zeleni raziskovalci (10%)
  • Najbolj značilni elementi podobe regije: wellness, zdravilišča, kulinarika – lokalne sezonske sestavine in bogata gastronomska ponudba

Pri predstavitvi elementov, povezanih s podobo destinacije, ki jo sestavlja 6 ključnih dimenzij so pred nami  številni izzivi. Na naslednjih dimenzijah, kjer dosegamo slabe ocene oz. naša ponudba ni dovolj razvita, je prostor za razvoj in nadgradnjo:

  • Aktivna: sprostitve v naravi, raznolike športne aktivnosti in adrenalinske aktivnosti
  • Butična: edinstvena doživetja, ponudba za tujega in zahtevnega gosta
  • Kultura: bogata umetnost in kultura, za raziskovalce in urbane turiste
  • Zelena: bogata naravna pokrajina
  • Vtis: v trendu in za žurerje

Za več informacij in poglobljen pogled si oglejte celotno poročilo raziskave.

Vir: STO

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem