Cilj usposabljanja:
Cilj usposabljanja je, da se udeleženci naučijo sistematično oceniti in voditi prodajna pogajanja, v treh korakih in skladno z komunikacijsko – psihološko osnovo. V prvem koraku informacijske faze moramo izvedeti potrebe in želje posamezne stranke. Udeleženci se naučijo aktivnega poslušanja in pravilne uporabe kraljevske tehnike vprašanj.
Na osnovi pridobljenih informacij, morajo udeleženci v drugem koraku, fazi argumentiranja, ustvariti za stranko primerno argumentiranje zadovoljitve potreb. V tretjem in zadnjem koraku pride do predstavitve rešitve in zaključevanja oziroma potrditev tega s strani stranke.
Na usposabljanju boste spoznali:
S.A.L.E.S model, najbolj pogoste zmote v prodaji in pogajanjih, ki jih prodajalci nenehno počnejo, konkretne tehnike, s katerimi boš prodal več, kako se lotiti prodaje najbolj zahtevnim potencialnim kupcem, trike, nasvete in napake pri prodaji zahtevnim kupcem, praktične primere iz 20 let izkušenj v B2B in B2C prodaji.
Usposabljanje je namenjeno vsem, ki želite:
postati odlični prodajalci in povečati prodajne številke podjetja,
se izogniti pogostim napakam, ki jih počne večina prodajalcev,
dobiti odgovore na svoje izzive v prodaji,
začeti uživati v prodaji,
se ustrezno pripraviti na prodajo tudi najbolj zahtevnim potencialnim kupcem.
Več o samem usposabljanju pa izveste v priloženem VABILU.