Prodaja, ki prodaja - Top Selling Professional

Datum objave: 15. 1. 2020
13. 2. 2020 - 18. 1. 2020
Izobraževanje

Cilj usposabljanja:

Cilj usposabljanja je, da se udeleženci naučijo sistematično oceniti in voditi prodajna pogajanja, v treh korakih in skladno z komunikacijsko – psihološko osnovo. V prvem koraku informacijske faze moramo izvedeti potrebe in želje posamezne stranke. Udeleženci se naučijo aktivnega poslušanja in pravilne uporabe kraljevske tehnike vprašanj.

Na osnovi pridobljenih informacij, morajo udeleženci v drugem koraku, fazi argumentiranja, ustvariti za stranko primerno argumentiranje zadovoljitve potreb. V tretjem in zadnjem koraku pride do predstavitve rešitve in zaključevanja oziroma potrditev tega s strani stranke.

Na usposabljanju boste spoznali:

S.A.L.E.S model, najbolj pogoste zmote v prodaji in pogajanjih, ki jih prodajalci nenehno počnejo, konkretne tehnike, s katerimi boš prodal več, kako se lotiti prodaje najbolj zahtevnim potencialnim kupcem, trike, nasvete in napake pri prodaji zahtevnim kupcem, praktične primere iz 20 let izkušenj v B2B in B2C prodaji.

Usposabljanje je namenjeno vsem, ki želite:

postati odlični prodajalci in povečati prodajne številke podjetja,
se izogniti pogostim napakam, ki jih počne večina prodajalcev,
dobiti odgovore na svoje izzive v prodaji,
začeti uživati v prodaji,
se ustrezno pripraviti na prodajo tudi najbolj zahtevnim potencialnim kupcem.

Več o samem usposabljanju pa izveste v priloženem VABILU.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem