Javni razpis Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov v tujini

Datum objave: 6. 6. 2019
30.09.2019; 30.09.2020; 30.09.2021; 30.09.2022
Razpis

Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov krepitve trženja blagovnih znamk preko showroomov na tujih trgih. Z izrazom showroom označujemo razstavno-promocijski prostor, lociran zunaj meja RS, namenjen predstavitvi izdelkov ali storitev, zaščitenih z registrirano blagovno znamko, ki služi tudi kot mesto povezovanja s tujimi podjetji.
Z javnim razpisom se bodo lahko sofinancirale operacije v dveh sklopih:

  • Sklop 1: Predstavitev blagovnih znamk na showroomu v tujini
    Razstavno-promocijski prostor (showroom) je namenjen krepitvi prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih podjetij v tujini, hkrati pa jim odpira vrata za nove posle in omogoča doseganje višje prodajne cene.
  • Sklop 2: Sodelovanje z lokalnim agentom na tujem trgu. 

Ciljna skupina oz. potencialni upravičenci: 
Ciljna skupina/upravičenci so MSP-ji:
– ki želijo svoje poslovanje diverzificirati na tuje trge in/ali
– širiti obstoječe dejavnosti na tujih trgih.

Kot MSP se štejejo mikro, mala ali srednje velika pravna ali fizična oseba, ki se ukvarja z gospodarsko dejavnostjo v Republiki Sloveniji in je organizirana kot gospodarska družba, samostojni podjetnik posameznik  ali zadruga z omejeno odgovornostjo. 

Razpisnik: Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije

Rok:
Predvideni so štirje roki za oddajo vlog:

  • 1. rok: 30. 9. 2019
  • 2. rok: 30. 9. 2020
  • 3. rok: 30. 9. 2021
  • 4. rok: 30. 9. 2022

Več o javnem razpisu
 

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem