Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov krepitve trženja blagovnih znamk preko showroomov na tujih trgih. Z izrazom showroom označujemo razstavno-promocijski prostor, lociran zunaj meja RS, namenjen predstavitvi izdelkov ali storitev, zaščitenih z registrirano blagovno znamko, ki služi tudi kot mesto povezovanja s tujimi podjetji.
Z javnim razpisom se bodo lahko sofinancirale operacije v dveh sklopih:
- Sklop 1: Predstavitev blagovnih znamk na showroomu v tujini
Razstavno-promocijski prostor (showroom) je namenjen krepitvi prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih podjetij v tujini, hkrati pa jim odpira vrata za nove posle in omogoča doseganje višje prodajne cene. - Sklop 2: Sodelovanje z lokalnim agentom na tujem trgu.
Ciljna skupina oz. potencialni upravičenci:
Ciljna skupina/upravičenci so MSP-ji:
– ki želijo svoje poslovanje diverzificirati na tuje trge in/ali
– širiti obstoječe dejavnosti na tujih trgih.
Kot MSP se štejejo mikro, mala ali srednje velika pravna ali fizična oseba, ki se ukvarja z gospodarsko dejavnostjo v Republiki Sloveniji in je organizirana kot gospodarska družba, samostojni podjetnik posameznik ali zadruga z omejeno odgovornostjo.
Razpisnik: Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije
Rok:
Predvideni so štirje roki za oddajo vlog:
- 1. rok: 30. 9. 2019
- 2. rok: 30. 9. 2020
- 3. rok: 30. 9. 2021
- 4. rok: 30. 9. 2022