Naša regija je tesno povezana s turizmom, kar je še posebej prišlo do izraza v času zaprtja poslovanja in množičnih odpovedi rezervacij. Uspehi in dosežki, ki smo jih beležili v lanskem letu, bodo postali naši cilji v prihodnosti. V kolikor smo se iz vseh teh izkušenj nekaj naučili, potem nam bo v prihodnje veliko lažje, pa čeprav bo veliko neznank. Na Centru poslovne odločnosti ekonomske fakultete v Ljubljani se zavedajo novih izzivov na področju turizma in so v tokratnem »e-talk-u« spregovorili o konkretnih priložnostih in kako jih lahko implementiramo v prakso.
Namreč kljub vsemu se zavedamo, da trenutna situacija poleg neizogibnih škod s sabo nosi tudi priložnost za spremembe in evolucijo razvoja pametnega, zelenega, varnega in odgovornega turizma. Na tej točki je pomembna preudarnost in razmislek v katero smer želimo peljati razvoj turizma. Sogovorniki so v pogovoru iskali odgovore na vprašanja:
- Kaj so nove priložnosti za razvoj turističnih produktov?
- Katere so nove avenije na področju digitalizacije turistične ponudbe?
- Kje so priložnosti za trženje in promocijo turističnih podjetij in destinacij?
- Kakšno bo turistično povpraševanje po pandemiji?
- Kakšna bo evolucija turizma po pandemiji?
Sodelujoči v tokratnem e- pogovoru, ki ga je vodila Monika Lapanja (CPOEF), so bili Ljubica Knežević Cvelbar (Ekonomska fakulteta v Ljubljani), Siniša Topalović (Horwath HTL Croatia) in Peter Vesenjak (Hosting).
»E-talk« si lahko ogledate tukaj.