Komunikacija v podjetju v kriznih razmerah

Datum objave: 30. 4. 2020
Novice

Komunikacijski izzivi nove resničnosti so tisti, ki se jih je treba na novo lotiti, jih spremeniti. Nobena organizacija ni imuna na krizo.

V kriznih razmerah se je treba še hitreje odzivati, slediti načrtu kriznega komuniciranja in ga po potrebi prilagajati. Obvladovati je potrebno nove razmere z zavedanjem, sprejemanjem, prilagajanjem in odkrivanjem priložnosti, ki nam jih nova realnost prinaša.

Ta nova realnost postavlja velike zahteve tudi pred managerje in vodje, predvsem pa se je treba zavedati, da to ni samo kriza v gospodarstvu, temveč tudi osebna kriza in stiska ljudi.

Osnovne korake (kriznega) komunikacijskega načrta si je potrebno natančno zastaviti in jim potem tudi slediti.

Celotno vsebino članka si lahko preberete TUKAJ.

Projekt »SPOT svetovanje POMURJE 2018-2022 «: Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem