Turistični boni bodo generirali marsikatero nočitev tudi v Pomurju, zato je pomembno, da se dobro pripravimo na procese in gostom čim bolj olajšamo nujno proceduro, da bodo zadovoljni in brezskrbni uživali na dopustu.
Finančna uprava RS je v pomoč na svoji spletni strani pripravila posebno podstran z informacijami tako za ponudnike kot za koristnike turističnih bonov. Na spletnem mestu najdete naslednje informacije za ponudnike storitev:
- Prezentacija: eDavki – unovčenje turističnih bonov
- Video z informacijami o turističnih bonih
- Video o tem kako uporabljati receptorski portal
- Uporabniška navodila o unovčevanju turističnih bonov
- Spletne rešitve za unovčenje turističnih bonov.
Poleg tega so na voljo še:
- Novice s področja turističnih bonov
- Praktični primeri uporabe
- Pogosta vprašanja in odgovori
- Obrazci
- Primeri izpolnjenih obrazcev.
Prav tako je FURS vzpostavil klicni center za turistične bone, kamor lahko pokličete za več informacij. Pomembno je vedeti, da je klicni center ob sobotah, nedeljah in praznikih namenjen za klice ponudnikov namestitev v nujnih primerih, ko imajo težave pri vnosu turističnih bonov v eDavke.
Bodite pripravljeni na goste, ki bodo želeli unovčiti turistični bon in se pravočasno seznanite s postopkom. Vse informacije najdete na povezavi TUKAJ.