KULTURA VEDENJA in POSLOVNI PROTOKOL v teoriji in praksi

Datum objave: 29. 10. 2018
22. 11. 2018
Izobraževanje


 

Namen usposabljanja:

Pravila lepega vedenja so obstajala in bodo tudi v prihodnosti, seveda pa so odraz določenega časa, razmerij moči ter oblasti in socialne strukture. Sodobna pravila so izoblikovana v tej smeri, da nam pomagajo pri povezovanju, krepijo medsebojno razumevanje, strpnost, obzirnost do drugih, vzpodbujajo nas k pripravljenosti, da pomagamo drug drugemu, vedno manj nas utesnujejo, upoštevajo tudi generacijske razlike, so sprejemljiva, hkrati pa niso dogmatična. Prav je, da jih dobro poznamo, saj nam omogočajo, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih poslovnih situacijah, to pa lahko pripomore k še boljšemu poslovnemu uspehu in še večji odličnosti in seveda prijetnejšemu sobivanju.

Program usposabljanja:

Teoretični del

    pravila sodobnega evropskega bontona (novosti v poslovnem svetu, odnos moški, ženska, zasebno življenje, vrača se romantika,…)
    preprosta formula s katero si vedno lahko pomagamo, v kulturi vedenja, v bontonu, če smo v dilemi, zadregi, tako zasebno kot poslovno
    čas je dragocen, še vedno velja, da je točnost vljudnost kraljev, (kakšne zamude so še sprejemljive, kakšne zapovedi nam prinašajo družabni dogodki, sestanki, konference, tiskovne konference, zasebna druženja,…)
    nekaj nasvetov glede delovnega bontona, vljudno vedenje udeležencev v delovnem okolju
    sprejem poslovnih partnerjev, gostov, strank, dobrodošlica, kako postopamo, ko smo sami v vlogi gostov
    sprejem gostov na najvišjem nivoju
    desno pravilo in pravilo bližine
    vstopanja v prostore, dvigala, hoja po stopnicah,
    pravilen odnos do tajnice, poslovne sekretarke, do sodelavcev
    kaj je dobro vedeti o komunikaciji s podrejenimi in seveda nadrejenimi
    kje nam bonton postavlja meje v komuniciranju s strankami, poslovnimi partnerji, kaj storiti če ga polomimo
    kaj nam prinašajo posebnosti poklica v smislu prave komunikacije
    neverbalno komuniciranje, govorica telesa, nasmejan ali zlovoljen obraz
    predstavljanje, naslavljanje, rokovanje (kdo komu prvi ponudi roko, kakšen je pravilen stisk roke,...), tikanje ali vikanje, pozdravljanje (pravica ali dolžnost), imena in nazivi, kdaj gospe in kdaj gospodične
    nikoli več ne bomo imeli druge priložnosti, da naredimo prvi vtis
    olikan poslovni sestanek, (nekaj nasvetov za dobro izpeljan sestanek, razgovor, predstavitev sodelavcev, kako pravočasno zaključiti, kdo lahko vstopa v prostor, ko sestanek že poteka,… ), kakšen je ustrezno pripravljen prostor za sestanke, srečanja, konference, pitje kave na sestankih ni družabni obred, postrežba med sestanki in srečanji, kdaj in kako izročamo poslovne vizitke, kakšne so pravilno oblikovane službene vizitke, čemu je namenjena prazna hrbtna stran, upoštevanje prednostnega vrstnega reda in poznavanje pravil (koga prej pozdraviti, komu prej ponuditi roko, sedežni red in posedanje na sestankih,...), uporaba stacionarnih in prenosnih telefonov, kam prilepiti žvečilni gumi, nekaj nasvetov za kadilce, prisluhnejo pa lahko tudi nekadilci
    kultura oblačenja, obleka v delovnem času za gospoda in gospo, oblačila za svečane priložnosti, prosti čas, higiena sodobnega človeka, osebna urejenost
    kdaj še zamižati na eno oko, (vse kar je potrebno vedeti o izrazih business formal, business standard, business casual, smart casual, sporty casual,...)
    pravilno sedenje za gospo in gospoda, kam s torbicami in poslovnimi torbami
    kultura poslovnega obdarovanja (moramo darilo res vrniti takoj, ko so nam nekaj podarili, ob kakšnih priložnostih lahko izročimo darilo, je darilo potrebno vedno odviti, poslovna in promocijska darila, logotipi na darilih in embalaži,...)
    pisna komunikacija, načela uspešnega sporočanja, pravilno pisanje in branje vabil, kdaj pošiljamo vabila, kako je z novoletnimi voščili in čestitkami
    elektronska komunikacija, elektronska pošta, internet

Izvedba kosila v teoriji in praksi

    je vedenje pri mizi res tako pomembno
    delovni zajtrki, poslovna kosila in večerje, (vse kar je potrebno vedeti, če želimo dobro izpeljati poslovno kosilo ali večerjo, pravilna uporaba pribora, kdo pri obroku prvi začne jesti in kdo zaključi, kdaj povedati zdravico ali zahvalo, koliko časa traja poslovni obrok, kako pojesti posamezne jedi)
     pokušanje vina in vinski snobizem, zakaj s penino ne trkamo, zobotrebci so stvar preteklosti, romantična večerja v dvoje,…
    sprejemi, banketi in druge družabne prireditve
    izvedba obroka v praksi, preigravanje vlog, gost, gostitelj

Strokovna izvajalka

Usposabljanje bo izvedla Bojana Košnik Čuk, samostojna predavateljica in izvajalka delavnic o diplomatskem, poslovnem protokolu in kulturi vedenja, na posameznih ministrstvih in drugih državnih institucijah, številnih podjetjih, šolah, v zadnjem času tudi v tujini, predvsem v Italiji in Hrvaški. (Krka, Petrol, Gorenje, Mercator, Riko, NLB, Abanka, zasebna podjetja, ministrstva in uradi RS, občine, osnovne, srednje šole, fakultete, zasebna svetovanja,…)

Trajanje usposabljanja

Usposabljanje bo trajalo 10 šolskih ur.

Prijave

Prijave sprejemamo do petka, 16.11.2018 oz. do zapolnitve mest na mail: renata.stanko@ozs.si ali sonja.erjavec@ozs.si oziroma na tel: 02/521 40 10.

Usposabljanje je za udeležence brezplačno, število mest je omejeno.    VEČ...

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem