Usposabljanje je namenjeno poglobitvi znanj in sposobnosti ter pridobitvi ustreznih kompetenc za izboljšanje procesa prodaje, povečanja učinkovitosti prodajnih sestankov ter uspešnemu zaključevanju poslov v podjetjih.
Kako pomembno je zadržati dobre kupce nam pove že samo dejstvo, da nas pridobivanje novega kupca stane najmanj šestkrat toliko kot prodaja dosedanjemu. Si torej lahko privoščimo nezadovoljne stranke?
Iz vsebine programa:
1. Najpomembnejša trženjska vprašanja na poti do uspeha našega podjetja
2. Poznavanje in obvladovanje prodajnega in nakupnega procesa je osnova za uspeh
3. »Customer service in upravljanje odličnega odnosa s strankami
4. Postanite dobri prodajalci, uporabljajte učinkovite prodajne tehnike in pravi način komuniciranja z vašimi strankami
5. Prodajni sestanek, prodajna predstavitev in obravnavanje ugovorov strank
6. Zaključevanje posla – zaključite več poslov in povečajte donosnost poslovanja
Več o samem izobraževanju pa izveste TUKAJ.