Prodaja preko dodane vrednosti – Kako pridobiti in zadržati stranke?

Datum objave: 17. 8. 2020
Delavnica

Cilj usposabljanja
Usposabljanje je namenjeno učinkovitemu izvajanju funkcije marketinga/prodaje v MSP s poudarkom na sodobnih pristopih s področja komuniciranja s strankami. Ti ključno in dokazano prispevajo k izboljšanju prodaje v podjetjih.
Udeleženci usposabljanja boste izboljšali znanja in osvojili nove pristope na področju marketinga/trženja ter uspešnega upravljanja odnosov s kupci, kar je še bolj pomembno v spremenjenih razmer na trgu zaradi COVID-19. Spoznali boste marketing in prodajo kot poglaviten sestavni del poslovnega upravljanja.

Pridružite se nam 16. in 23. septembra na brezplačnem usposabljanju!

Usposabljanje bo med drugim odgovorilo na vaša naslednja vprašanja:
• Kako učinkovito tržiti izdelke/storitve?
• Kako TSP iz ugovorov naredi novo prodajno priložnost?
• Zakaj vpeljati S.A.L.E.S. model v marketing in prodajo vaših izdelkov in storitev?
• Zakaj naj bi stranka kupila ravno od vas?
• Kako naj izgleda prodajalec prihodnosti?
• Katerih 7 ključnih pravil morate upoštevati pri komuniciranju in pri ugovorih strank?


Usposabljanje je namenjeno vsem, ki želite:
• učinkovito tržiti svoje izdelke oz. storitve
• postati odlični prodajalci in povečati prodajne številke podjetja,
• odpraviti napake, ki jih počne večina prodajalcev in s tem zmanjšati število ugovorov strank

Več o usposabljanju pa lahko izveste v priloženem VABILU.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem