Reševanje konfliktov v podjetju

Datum objave: 19. 3. 2019
17. 4. 2019
Delavnica

Občasno se znajdemo v situaciji, ko je potrebno komunicirati ali sodelovati s težavnimi,
konfliktnimi ali agresivnimi sodelavci oz. strankami. Negativna bilanca tovrstnih izkušenj
ima pogosto za posledico kronično neprijetno doživljanje na delovnem mestu, ki lahko
vodi v nezavzetost, nemotiviranost, neučinkovitost, včasih tudi v bolniški stalež. Namen
delavnice je naučiti udeležence komunikacije s težavnimi sogovorniki, da ob tem ne
izgubljajo preveč svoje energije. S tem posredno ohranjamo optimalno raven energije, ki
jo potrebujemo za delo. Le tako bomo uspeli zadržati ravnovesje v težavnih ali kritičnih
situacijah.


Vabimo vas na izobraževalno delavnico, kjer bomo prevetrili naše prevladujoče
komunikacijske vzorce, ki nas največkrat destabilizirajo in poiskali načine, kako v tovrstnih
situacijah obdržimo ravnovesje.

Število prijav je omejeno. Delavnica se bo odvila v prostorih Paviljona EXPANO, Bakovska ulica 41, 9000 Murska Sobota. (konferenčna dvorana Paviljona Expano).

Prijave sprejemamo najkasneje do ČETRTKA, 11.4.2019 oz. do zapolnitve mest na e-mail: tine.novak@rcms.si oz. na telefonsko številko: 070 500 617.

Več o sami delavnici izveste TUKAJ

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem