Se sprašujete o pravicah in obveznostih iz delovnega razmerja v posebnih okoliščinah?

Datum objave: 16. 4. 2020
Novice

Inšpektorat Republike Slovenije za delo in Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti sta ažurirali in dopolnili dokument s ključnimi informacijami in odgovori na pogosta vprašanja glede uveljavljanja pravic in obveznosti iz delovnega razmerja v času posebnih okoliščin zaradi zmanjšanja širjenja koronavirusa SARS-CoV-2. Dokument je dopolnjen tudi z ukrepi na podlagi Zakona o interventnih ukrepih za zajezitev epidemije COVID-19 in omilitev njenih posledic za državljane in gospodarstvo. 

Odgovore na vaša vprašanja poiščite v V TEM DOKUMENTU (nazadnje posodobljeno 16. 4. 2020), ki pojasnjuje oz. vsebuje:

  • najpogostejša vprašanja in odgovore,
  • splošno ureditev odrejanja dela na domu in drugega dela,
  • možnost enostranskega odrejanja drugega dela in dela na domu v primeru izjemnih okoliščin,
  • obveznost delodajalca zagotavljati varno in zdravo delo,
  • izrabo letnega dopusta in kolektivnega dopusta,
  • čakanje na delo doma,
  • odsotnost z dela zaradi varstva otroka zaradi zaprtja vrtcev in šol,
  • odsotnost za dela zaradi nemožnosti prihoda na delo zaradi ustavitve javnega prevoza ali zaprtja mej s sosednjimi državami,
  • neplačano odsotnost z dela,
  • prenehanje pogodbe o zaposlitvi ter
  • pojasnilo in napotilo glede različnih vrst odsotnosti z dela in
  • uveljavljanje povračila nadomestila plače na podlagi interventnih ukrepov. 

Vir

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem