Turistična kampanja na domačem trgu

Datum objave: 6. 5. 2020
Novice

Letošnje počitnice in dopusti bodo drugačni, saj bo fokus na domačih gostih, zato STO pripravljala kampanjo, s katero bo nagovorila Slovence, da naj jih preživljajo doma. Na ta način se bo zagotavljala rast domačega povpraševanja in domače potrošnje.

Med aktivnostmi, ki jih načrtujejo na nacionalni ravni, je poleg promocije z enotnimi vizualnimi predlogi tudi priprava itinerarijev. Itinerarji oz. potovalni načrti se bodo uporabljali na spletni strani STO, Slovenia Trip Planer, ter v drugih promocijskih kanalih. STO bo tako za vsako vodilno destinacijo vključila 3 potovalne načrte. 

V Pomurju imamo pestro izbiro različnih produktov in doživetij, ki bi jih lahko vključili v potovalni načrt, in tako nagovorili goste, da pridejo k nam, kjer je dovolj ponudbe doživetij za tedenski ali še daljši dopust. Potovalni načrti morajo zato zajemati tudi prenočitve, kjer si bodo gostje iz nabora lahko izbrali njim najustreznejšo.

Vabimo vas, da nam sporočite svoj interes, saj želimo, da imamo  kot destinacija Pomurje pripravljene dobre potovalne načrte z zanimivimi doživetji in kakovostnim naborom prenočitev.

Svoje predloge nam pošljite na info@expano.si 

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem