Turizem: Akademija digitalnega marketinga 2022

Datum objave: 4. 7. 2022
Novice

To jesen, bo po letu premora zopet zaživela Akademija digitalnega marketing, ki bo potekala v obliki 3 celodnevnih izobraževanj. Udeleženci bodo pod mentorstvom strokovnjaka obnovili in poglobili znanje na področjih digitalnega marketinga, sodelovanja z vplivneži ter spletne analitike podatkov z namenom hitrejšega prilagajanje komunikacije na spletu. Tako da gre za aktivno usposabljanje udeležencev, ki bodo za končni izdelek morali pripraviti strateški razvojni dokument.

Letošnji modul je tako namenjen predstavnikom destinacij, ki aktivno delajo na področju vsebinskega digitalnega marketinga. Predaval in mentoriral bo priznani mednarodni strokovnjak Andraž Štalec iz Red Orbita.

Program akademije je sledeč:

  • petek, 7. oktober: Dan za vsebino, zgodbarjenje in znamčenje (izgradnja blagovne znamke na spletu, turizem in spletna optimizacija, turistično zgodbarjenje),
  • petek, 14. oktober: Dan za družbena omrežja in oglaševanje (delo z influencerji, digitalno upravljanje ugleda, instagrammable locations),
  • petek, 21. oktober: Dan za prihajajoče tehnološke trende in podatke v destinacijskem marketingu (GDPR, TikTok, NFT).

Kotizacija udeležbe na akademiji znaša 200€+DDV. Več o načinu prijave in ostale informacije na povezavi.

Vir: STO

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem