Turizem: Kako delovati v času pripravljenosti in kako se pripraviti na ponovno poslovanje?

Datum objave: 16. 4. 2020
Novice

Turistično gospodarstvo je trenutno v stanju »stand by«, ko se na videz zdi, da se nič ne dela, ampak v ozadju je zelo aktivno s pripravami na ponovno poslovanje. Po celem svetu se soočamo s podobnimi situacijami, zato nam izkušnje in pristopi drugih lahko pomagajo pri naših odločitvah kako delovati in ukrepati. Zavedamo se, da je v obilici informacij težko najti ta prave in uporabne, zato smo pregledali in pripravili izbor 3 zanimivih prispevkov, za katere menimo, da vam bodo lahko olajšali odločitve pri vašem delu in načrtovanju.

1. Turizem po COVID-19

Zanimiv pogled na stanje v Sloveniji in sosednji Hrvaški so predstavili na webinarju »Turizem po COVID-19«, ki ga je organiziral Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete v Ljubljani. Njihova razmišljanja, pogledi in napotki nam lahko pomagajo pri oblikovanju planov, časovnic in različnih scenarijev, ki se seveda nenehno spreminjajo, glede na trenutno stanje. Posnetek razprave si lahko ogledate tukaj.

2. Poslovanje hotelov - izkušnje Kitajske

Izkušnje in pristope pri poslovanju hotelov in drugih namestitev so strokovnjaki Dragon Trail delili na webinarju, kjer so predstavili aktivnosti v času hibernacije, ki jih v nadaljevanju povzemamo:

  • Politika odpovedi: brezplačne odpovedi in/ali preložitev bivanja z izdajo voucherja, katerega veljavnost naj bo 2 leti.
  • Programi zvestobe: potrebno ohraniti vse bonuse in podaljšati njihovo koriščenje ter pripraviti posebne ponudbe za zveste kupce.
  • Nagovor novih/potencialnih gostov: priprava vsebin za fazo sanjarjenja kot so npr. video kuharski recepti, ki jih pripravljajo v kuhinjah hotelskih restavracij; animatorji pripravijo video aktivnosti za ohranitev kondicije; on-line zabave s programom, ki jih sicer lahko gostje doživijo v hotelih.
  • Priprava na ponovno poslovanje: usposabljanje osebja, izvajanje popravil in investicij za posodobitev objekta; jasne procedure in protokoli zagotavljanja higiene; digitalno poslovanje.
  • Promocija: fokus na družbenih omrežjih s pozitivnimi sporočili in sporočili, v katerih predstavite vaše aktivnosti, ki se navezujejo na zagotavljanje varnosti in higiene.

Celotno predstavitev v angleškem jeziku najdete tukaj.

3. Aktivni ukrepi trajnostnih hotelskih namestitev

Zanimivi in uporabni so tudi pristopi hotelske verige trajnostnih luksuznih hotelov v srednji Ameriki. Izpostavljamo nekaj aktivnosti, ki jih izvajajo in so pomembne, da lahko hitro reagirajo ob sprostitvi ukrepov ter ponovno zaženejo poslovanje:

  • Ponujajo rezervacije, ki temeljijo na t.i. ponudbi »brez tveganja – brez težav« (Zero Risk – Zero Hassle), kjer zagotavljajo rezervacijo in plačilo (garancija s kreditno kartico) šele tik pred prihodom. Na ta način gostje ne tvegajo izgube denarja, hotel pa prejema sveži kapital za delovanje v času pripravljenosti.
  • Osebje, ki sprejema rezervacije, je del osnovnega jedra zaposlenih, ki delajo tudi v času pripravljenosti in so odzivni po telefonu, mailu ter rezervacijskem sistemu.
  • Izvajanje del na hotelski infrastrukturi in izboljševanje ponudbe.
  • Izvajanje rednih izobraževanj zaposlenih za izboljšanje kompetenc in s tem storitev.

Celoten prispevek, ki ga je hotelska veriga pripravila v obliki bloga, in je s tem tudi del njihove digitalne promocije, si lahko preberete tukaj.


Za zaključek pa še napoved, da bodo prvi gostje, ki jih lahko najprej pričakujemo, prihajali iz naslednjih segmentov:

  • lokalni turisti (gostje v gostilnah in restavracijah, izletniki, domačini),
  • mladi in družine, ki spadajo med manj ogrožene,
  • poslovna potovanja.

Vsekakor pa je pomembne vidik v prihodnjem poslovanju zagotavljanje higiene, da se bodo gostje pri nas počutili varno. Zdaj je čas, da se pripravimo.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se".Več o tem