Na četrtem Turističnem forumu, ki ga je Društvo turističnih novinarjev organiziralo v Hotelu Slon, so se tokrat pogovarjali o izzivih in priložnostih, ki jih umetna inteligenca predstavlja na področju turizma. V pogovoru, ki ga je povezovala Marjana Grčman (predsednica Društva turističnih novinarjev Slovenija), sta različne vidike umetne inteligence in njene uporabnosti opredelila Klemen Furlan (direktor podjetja HopGuides) in Rudi Medved (incoming turistična agencija World Discovery).
Umetno inteligenco, so v podjetju HopGuides, vključili v oblikovanje turističnih vodnikov za točno določene ciljne skupine, ki imajo različna zanimanja (od športnih aktivnosti do kulturnih doživetij). Ugotovili so, da umetna inteligenca omogoča, da takšne vodnike pripravijo tudi petkrat hitreje, kot na klasičen način, prav tako jih je moč direktno prevesti v več jezikov. V World Discovery, pa orodja, ki so podprta z umetno inteligenco, uporabljajo pri pripravi aranžmajev, saj so ugotovili, da lažje in hitreje zberejo potrebne informacije o posameznih turističnih območjih iz različnih virov ter napišejo tekste za njihovo predstavitev.
Oba sogovornika sta poudarila, da se v obeh podjetjih naslanjajo na Strategijo digitalne preobrazbe slovenskega turizma, ter da mora slovenski turizem še hitreje kot do zdaj uporabljati nove tehnologije.
Vir: Društvo slovenskih turističnih novinarjev