Svetovni potovalni in turistični svet (WTTC) je pozval podjetja, ki se ukvarjajo s potovanji in turizmom, da prepoznajo ter sprejmejo prednosti umetne inteligence. Prav tako so napovedali, da bo le ta imela ključno vlogo pri zagotavljanju boljše potovalne izkušnje za posameznike.
V poročilu z naslovom ˝Uvod v tehnologijo umetne inteligence: vodnik za odločevalce v turizmu˝, ki ga je WTTC pripravil v sodelovanju z Microsoftom, navaja, kako naj bi tehnologija umetne inteligence spremenila turistični sektor. Poudarjajo, da umetna inteligenca ni le tehnološki napredek ampak tudi strateško orodje, ki ga je mogoče uporabiti za spodbujanje trajnostnih izboljšav, personalizacijo uporabniške izkušnje ter za ustvarjanje cenovnih modelov v realnem času. V potovalni industriji pa je umetno inteligenco moč uporabiti za povečanje poslovne produktivnosti in zagotavljanje bolj prilagojene potrošniške izkušnje.
Poročilo pa razkriva tudi, da kljub vse večjemu številu aplikacij umetne inteligence v potovalnem in turističnem sektorju, industrija vseeno zaostaja pri sprejemanju te tehnologije za ostalimi tehnologijami.
Umetna inteligenca bo v prihodnosti postala močno orodje za tista podjetja, ki želijo biti učinkovita, agilna in prilagodljiva potrebam svojih strank z izboljšanjem učinkovitosti svojih procesov in storitev.
Vabljeni k branju poročila in celotnega članka, ki ga najdete tukaj.
Vir: STO