Predmet javnega razpisa
IP SI-HU se financira iz evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR) v okviru cilja evropsko teritorialno sodelovanje. Predmet tega javnega razpisa za predložitev projektov manjših vrednosti je sofinanciranje projektov, ki učinkovito prispevajo k prepoznavnosti programa, predvsem s krepitvijo medsebojnega zaupanja in z ustvarjanjem novih povezav pri sodelovanju civilne družbe v obmejni regiji, kakor tudi s krepitvijo medsebojnih odnosov.
Predmet tega javnega razpisa za predložitev projektov manjših vrednosti je sofinanciranje projektov, ki ustrezajo naslednji prednostni nalogi in pripadajočemu specifičnemu cilju:
Prednostna naloga 3: sodelujoča obmejna regija
- Specifični cilj 3.2: Krepitev medsebojnega zaupanja, zlasti s spodbujanjem ukrepov v zvezi s projekti za stike med ljudmi
Pogoji za sodelovanje oz. potencialni upravičenci
Minimalna zahteva je, da ima partnerstvo vsaj enega projektnega partnerja iz Slovenije in enega iz Madžarske ali EZTS (Evropsko združenje za teritorialno sodelovanje), registriran v eni od sodelujočih držav, sestavljen iz članov iz obeh držav članic. Priporočeno število projektnih partnerjev v projektih manjšega obsega je 2.
Fizične osebe in politične stranke so izključene iz sodelovanja. Vse druge neprofitne pravne osebe lahko sodelujejo, če ne delujejo kot zunanji ponudniki storitev ter imajo finančno, administrativno in operativno zmogljivost za sodelovanje v programu. Projektni partnerji med seboj izberejo vodilnega partnerja. Vsi partnerji morajo imeti sedež na programskem območju.
Razpisnik (institucija)
Ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj
Rok oddaje
Prvi rok za oddajo projektnih vlog projektov manjših vrednosti je 28. julij 2023 (ob 12. uri).
Vsi naslednji roki za oddajo projektnih vlog projektov manjših vrednosti se objavijo na spletni strani programa www.si-hu.eu vsaj dva meseca pred določenim rokom. O vlogah projektov manjših vrednosti, prejetih v roku pred vsakim zasedanjem odbora za spremljanje programa in ki izpolnjujejo vse zahteve, bo odločal odbor za spremljanje.